Thursday, December 11

ErM... Apa yaNG Akan AKU bagi seBLOM aku Hbes nanti???

Assalamualaikum...
Salam Semangat Study!!!

Alhamdulillah, setelah selesai berkhidmat utk POLIMAS, diri ini kembali utk menimba ILMU utk manfaatkan ummah akan datang. HURH!!! Penat beb first week ni, lepas je hbes MSK aku kena p kursus lak... HOHO... Memang aku PONTENG la kursus tu. Bosan kot!!! Hahaha...

N then aku nk ceta sumting, agk2 korang nati da hbes blajar diploma ni korang rindu dak dgn lecture2 yg penah ajar kita skrang ni??? Aku pun terpikir jgk, sbb pa? Sbb 1st week ni ja, rmai lak lec yg minx tlong aku dgn my bestie. Tlong ape tu korang jgn tnye la.... Haha, maklum la kita kn da femes sejak MSK bru2 ni. Especially Lec dr Jab Elektrik la n My Penasihat Akademik la yg aku pling rpat dlm antra Lec JKE tu. Ade jgk lec2 yg ajar aku dr sem 1 dlu tu still igt aku dgn my Bestie. Huhu... 

Aku pasti akan merindui mereka semua...

Bkn stakat lec JKE je, Lec yg dr JPA just ajar aku english and agama pon still ingt kt aku dgn my Bestie... ALLAHU.... Lg2 mereka smua knai aku melalui RaPI. Hah!!! Psl RaPI ni ade citer sedih senanya... Ade slh sorang lec dr POLIMAS jgk la, tp aku x mention sapa2 ya... Hihi. Beliau berkata begini " kalau kamu dan kawan2 kmu hbes nanti siapalah yg nk mmbantu kerja smua ni ". Pd mulanye aku x berapa fham ape yg dimaksudkan oleh beliau, dan aku pon bertnya blek utk kepastian. Beliau menjelaskan seperti ni, " Yala, kmu dgn kwn2 kmu tu setiap seorng ade klebihan masing2, susa nk jumpa stu team yg mcm ni, smua ade, bole berkepimpina, bole manage sesuatu dgn baik, yg pkar dlm multimedia, yg hebat dlm protokol, yg boleh jd profesional, byk lg la... " Huhu. Aku sentap disitu, Aku fikir blek, dah tu sblom2 ni xda ka org yg mcm kmi ni??? (Terbayang2 sampai sekarang)

So aku berfikir, apa yg akan aku tinggalkan utk semua lecture disini sblom aku hbes nati...

Apa yg aku boleh bagi???
Apa yg aku boleh sumbangkan nanti???

Pengarah Program untuk Program POLIMAS BERSAMA GAZA

No comments:

Post a Comment