Tuesday, December 2

PO !!!!

Assalamualaikum...
Salam Rindu teman-teman...
Salam Minggu Suai Kenal!!!!!

Alhamdulillah, setelah 2 minggu memenuhi masa cuti semester dengan mengorbankan diri dan raga ini demi POLIMAS tersayangKu. Seminggu berkursus dan seminggu lagi mengharungi Minggu Suai Kenal sabagai Fasilitator.

PO?????? Macam x percaya kan.. Hahaha. First impersion mmg kelakar, tp sebenarnye, suatu amanah yg pling besar kot yg aku pernah pgang selama idup di Polimas ni. Macam mna aku bole dipilih menjadi PO, hampa jgn tnya, Hihi. Ouh, sebelum terus, PO stand for PENGARAH OERASI. Huhu...

Barisan Majlis Tertinggi


Alhamdulillah, byk liku2 yg aku harungi bersama sahabat lain untuk MSK kali ini. Mmg berbeza cara pembawakan MSK kali ini dgn MSK2 sblom ni. Huhu. Dengan tema utama iaitu, "Islam Is The Way Of Life" yg diterapkan dlm semua diri fasilitator kami berjaya mengubah persepsi pelajar2 baru terhadap semua fasi kali ni.

Bergambar bersama AJK Induk di Kem Paya Pahlawan, tempat kami berkursus.



Kalo nk cerita smua, mmg byk kenangan2 yg aku susa nk lupakan. Cuma yang pling lucu dan klakar start je drpd aq pegang status PO smpai ke skrng depa smua ni gelar aq PO. Hatta kt luar skali pon, almaklum ka nma aku kan antra nma yg pling pnjng dlm Polimas ni. Haha. Pa2 pon Fasi kli ni mmg best.

Bergambor bersama Murobbi kami Ustaz Izzat setelah selesai MSK Disember 2014

Cuma itu je kot nk ceta... Haha...
 Sebab pe, mmg jujur aku ckp, jd PO ni mmg buzy gleer. Smpai nk tido pon kdang2 ade je student yg bermasalah. Pa2 pon aku seronok dgn MSK kli ini.





3 comments:

  1. po terbaik la katakan...semua syg po tu yg xleh nk tdok tuu...apa2 thank trust about tggungjwb tuu..kngan msk terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. X terbaik mna pon. Pa2 pon thanks sgt2 byk membantu dlm MSK kli ni.. Tahniah!!!

      Delete
  2. yaka??sama2...membantu dari segi mna tu???Tahniah untuk po...kenangan terakhir di last sem..^_^

    ReplyDelete