Sunday, January 11

Sabar Wahai Sahabat...

Assalamualaikum..
Salam Takziah...

Petang tadi aku mendapat berita dukacita dimana, Ayahanda sahabiah aku telah kembali bertemu Sang Pencipta. Innalillah Wa Inna Lillahi Rojiun Saat mendapat berita, mmg aku sangat terkejut dan terdiam seketika. Allah.... Sebab, stahu aku, ayah beliau tiada sakit apa2. Aku terus mendapatkn kepastian drpd sahabiah yg lain. Mmg konfom Ayah beliau telah pergi. Aku terus menghubungi Ust Izzat utk maklumkn kpd beliau. Dan kami terus bersiap utk menziarahi jenazah.

Ketika dlm perjalanan, aku terpikir akn apa yg beliau rasakn ketika itu. Masih ada adk2 yg kecil, beliau pula ank sulong kpd kluarga tersebut, mnjadi stu tnggungjawab yg besar bg beliau. Nk pula tahun ni tahun akhir bg beliau tuk tamat pengajian diploma. Allah... sungguh pilu dan pedih utk tempuh semua tu. Tp aku yakin beliau kuat dan bole tempuh smua dugaan tu. 


Al-Fatihah untuk Ayahanada sahabat ku Nurul Hidayah Binti Muhamad Daud


Semoga Arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Amiin...

#Kuatkansemangatsahabat
#Allahsentiasaadauntukmu
#Semuayanghiduppastimerasaimati
#Sentiasadoakanayahmudisana



1 comment: