Saturday, January 2

2016 dah???

Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru 2016



Berhabuk dah blog aku ni. Maklumla, sibok skit sejak start kije ni :P Sampai nk ON laptop pun xdetime oii. Keje ape ye sampai yg sibok sangat tu?? Hehe. Keje la.
Tapi, now aku retired da dari kerja tu. Now I will join new company for my platform for this new year!!!! Hehe

So???
Welcome 2016!!! Hopefully this year can achiev all my targets for "2016 Targets".InsyaAllah
Kalo nak ceta apa target2 aku tu byk. So x payah ceta la. Nanti once aku da achive salah satu target tu, aku share dlm blog aku ni. InsyaAllah.... (Korang kena la peringat aku ya, tkot2 nk ending year nnt, satu pon aku x ceta. HAhaha)

Hopefully korang smua pon ade target masing2 kn. X kira la dari segi pa pon. (Ibadat,ekonomi,pendidikan, dan lain2 lagi la.) Kalo bab2 nk "bina Masjid" ni, bagi aku lambat lagi. Hehehe. Calon lom jumpa la wei. Tkot2 ajal yg jemput aku dlu. Pa2 pon doa jala utk aku ya agar smua nye baik2. Peace no war. hahahah

SO. Gudluck uolsss!!! See uolss next entri. 



No comments:

Post a Comment